Uppdatering.com

Okej mina kära vänner, jag har varit världens kassaste på att uppdatera min blogg men världens bästa på att inte sitta vid datan ;) Denna helgen har jag jobbat 23 timmar, lördag 12 timmar och idag 11 timmar. Och nu undrar ni vad jag har jobbat med, det ska jag ta och berätta för er. Jag har jobbat på Doggy med min far och syster Jennie där man gör katt och hundmat, luktar inte gott kan jag lova haha Jag och Jennie fick packa in hundmat i kartonger så denna helgen har jag bärt ca 16000 kg hundmat upp och ner och åt alla sidor man kan tänkas bära, så numera har jag slanka ben, slimmade armar och en väldigt platt och fin mage, nu väntar jag bara på att fotograferna till ELLE tidningarna ska ringa Hahah eller inte men det är detta jag ägnat min helg till och som lite extra krydda på det hela vill jag bara säga att jag började halv sju varje dag så fick pallra mig upp typ kvart i sex,. Tack Jesus för sovmorgon imorgon! Nu ska jag nog sova snart om jag känner för att vara smart idag, det vet man aldrig.


Idag saknar jag Pinnen och Isabelle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0