Superhero

Idag mina kära vänner har jag varit i skolan och jobbat ssså hårt haha not, men kul har jag haft i alla fall. Catman hälsade nämligen på en dag som denna för att ta nude shots! När vi plåtat klart åkte de tre visemännen hem till Isabelle för att ha girltalk, det var ganska behövligt tycker jag. Sen begav jag mig för att träffa Pinnen hihi kärlek, vi gick hem till mig för jag va lite hungrig sen gick vi till Elimkyrkan och det va mys, men nu mina vänner ska jag äta chips och deppa över att jag inte kommer få träffa min kvinna i mitt liv på länge, i alla fall inte på några veckor.
Så hejdå gott folk :)


Eftersom mina vänner har lagt upp en bild på oss så vill jag med

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0