Once more

Gissa vad Teresia gör idag för sin stora förvåning, hon lägger sig innan klockan slår ett *applåder och folkets jubel* Tackar tackar man bugar och bockar. Imorgon så ska jag leka EP3:a och gå runt med min laptop o skolan iiiihihihihi! så AMAZING! Nu ska jag ta en titt i skolkatalogen som jag förövrigt typ inte har tittat i detta året sen ska jag nana och drömma om hur otroligt snygg jag kommer vara när jag går runt i skolan imorgon med min alldeles egna laptop och låtsas vara EP3:a. Godnatt sveriges folk,


Jag, Isabelle och Tobias

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Vilken vacker familj.

Jag vill bara meddela att jag lämnar dig inte imorgon och att jag råkar älska dig en väldans mycket :$

2011-01-26 @ 15:35:42
URL: http://ellebasijohansson.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Vilken vacker familj.

Jag vill bara meddela att jag lämnar dig inte imorgon och att jag råkar älska dig en väldans mycket :$

2011-01-26 @ 15:35:47
URL: http://ellebasijohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0