Mssian Passible

Ska egentligen vara Mision Possible haha men det är så det står på våra armband Hahaha.. Och det var detta som var temat på lägret så faktiskt var det väldigt fyndigt. Mitt nyår och nyårsläger har varit as bra, kanske det bästa jag faktiskt varit på under mina få år så nu ska jag förklara vad Teresia har gjort kortfattat, busat, skrattat, spritat händerna, dansat, sjungit, frusigt, fått lite mer kunskap och lite mer vänner. Det är väl ungefär detta som hänt de senaste dagarna i mitt liv, och glöm inte att tacka för allt det bra ni får och ibland även det dåliga.
Nu ska ni få se mega snygga kort, Hahah yeah! Kiss & Hugs


Jag på nyårsmiddag

Oscar, David, Filip, Anna, Jag, Clariza, Pinnen och Jessika

Oscar, Filip, Pinnen, David

Oscar, Jag, Pinnen, Oscar N som äter Pinne, Filip och Jessika

Jag och Clariza Pinnen Eliasson, vad skulle jag göra utan dig? <3

Raketer som fick smällas dagen efter får det blåste för mycket på Nyår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0