En dag som denna

Ja, en dag som denna kan inte bli så mycket bättre. Vaknade upp hos min absolut bästa Hanna, åkte till skolan träffa Isabelle och gjorde en awesome redovisning fick håltimma då tog jag och Isabelle beslutet att åka till Hanna, man kan inte få för mycket Hanna. Nu när vi sen slutat så kommer min Timmieboy då vi ska hämta Hanna för att ta en liten tripp till Isabelle där vi ska ha supermys i hennes kök och jag ska titta på när de fina människorna dricker kaffe. Nu ska jag dra mig.

Här ungefär tänkte jag ladda upp en bild,men det gick inte -_- sen tänkte jag ladda upp en video med Marilyn Manson men ack och ve det ville sig inte det heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0