Saknad

Yes ännu en dag med saknad, och det är så många men det finns en som toppar alla och det värsta är att h*n finns runt om kring mig men det är inte den personen jag en gång lärde känna, och det är den personen jag lärde känna som jag saknar men snart är det tyvärr inte så mycket jag kan göra åt saken och det driver mig minst sagt till vansinne. Men är det något jag har lärt mig under mitt liv så är det att man aldrig ska tappa hoppet och jag är envis så någon gång ska jag få dig att bli du om du tillåter mig att visa hur.


Det jag saknar mest




Såklart min älskade Pinne med hihi

Kommentarer
Postat av: Isabulle i ugnen

Jag saknar h*n också, det är hemskt i hjärtat. Men vi ger aldrig upp hoppet, det skall man inte göra. Jag älskar dig i alla fall skitunge och jag är glad att du är du. PUSS PÅ HJÄRTAT.

2010-11-30 @ 21:16:10
Postat av: pinnen

sötaste saknar dejjjj massaaaaa juhh <3<3<3 älskar deeej <3

2010-12-01 @ 22:42:58
URL: http://clarizapinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0