home

Sweet home! eller ska man säga hem ljuva hem?, jag vill inte hem.. fast det är ganska skönt ändå men helst vill man ju dock inte, helt ärligt så är det min katt som får mig att vilja komma hem och mitt rum annars så inte yeeeah idag kör vi på positivt! haha. Och kan ni gissa vart jag har tillbringat min natt? Nee, kan det vara hos Hanna? Tror jag får börja ge dom hyra och matpengar plus diverse annat ;) hahaa och lilla Charlie mannen är sjuk men han blir nog bra snart hoppas jag. Och och OCH! gissa vad vi fick reda på idag, aaah! *trummvilvel* dam dam dam DAM! SYSTEM OF A DOWN ska spela på metaltown vilket inte ska gå egentligen eftersom dom en gång splittrats men mot alla odds så ska dom dit, dock så kostar ju biljetterna hela min månadspeng plus lite mer suck! men på något sätt ska jag dit, funderar på att planka in ;)

Jaja whatevva det blev ett rörigt inlägg, lev med det :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0