Marilyn Manson

Okej, idag är så not my day! Började med att jag gick upp tidigt för att göra mig iordning för att jag skulle gå till praktiken när jag väl är där så är det ingen där och egentligen kom lilla jag försent (dålig människa) aja, så jag väntade lite där sen efter tio minuter typ så bestämde jag mig för att gå till Hanna och när jag är där så hade jag glömt min mobil hemma gaaaah! trött man blir.. Aja sen så kunde jag inte komma hem för mitt fritidskort gäller ju inte förens efter fyra så jag fick vänta där sen när klockan är kvart i fem och jag sätter mig på bussen hem och tänker åh, nu ska jag skotta med min bror och ta snygga vinter kort! För det första är han inte hemma och för det andra så när man kommer upp till sitt rum och där ligger en fin liten lapp och jag ser att det är min mini mor Gunillas stil och där står det att dom har varit här för att överraska mig men ne jag har ju inte kunnat komma hem! Åh jag blir så trött på mig själv!! om jag bara inte hade glömt min lilla mobil så hade jag träffat dom jag behöver träffa ganska ofta för att ens palla med dagarna, så this is my f*cking day, enjoy!



Kommentarer
Postat av: minimor

Älskade gumman, vi älskar dig massor!! Puss och kram Leo och minimamman <3 <3 <3

2010-12-03 @ 12:42:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0