Lovsång

Igår var lille jag på lovsångsmässa i Horred och det var mys med en massa pingis haha. När vi var klara där så åkte jag, Jessika och Ingrid hem till Emma för att ha pyamasparty hahaha jag va så ap trött det sista där. Vi tittade i alla fall på film och en massa girltalk Yeah! Idag så ska jag vara ensam hemma hela natten så funderar på att bjuda hit någon fin vän som vill dela natten med mig, eller om jag åker till någon, who knows? Och okej, nu vet jag. Blir nog Hanna och Tim! hahaha Puss ha det bra folks!


Jennie, Tobias, Isabelle, Jag, Sara och Tim

Viktor haha, Jag och Isabelle

Kommentarer
Postat av: HAHAisabelle

DAMN,hothothot people.

2010-12-12 @ 00:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0