Liseberg

Idag vaknade jag upp hos Hanna wiiie awesome! Efter att jag hade slutat min praktik så satte jag mig på bussen till Göteborg helt själv för att gå på Liseberg med Pappa, Gunilla, Lollo, Bella, Jennie, Leo, Carro och Pontus HAHAHA, Pinnen trodde jag va där med en ung man så hon kan få tro det (man ska inte förstöra andras lycka) Aja whatevva, Vi tittade runt, köpte Pocorn, mini dounuts och rostade mandlar WOUNDERFUL! Leo fick ge sin önskelista till tomten och ge honom en stor kram, han fick även mata renarna och till sist men inte minst TA TA TA DAM! Vi startade ett galet snöbollskrig som höll på ganska länge och ganska snabbt så ville andra med vara med. Vi kunde heller inte valt en bättre dag för snön bara raste ner över oss och det var mycket vackert så jag har haft en väldigt bra kväll. Godnatt kära läsare!


Kommentarer
Postat av: pinnen

JA e cool, så e de :D

2010-12-08 @ 23:55:53
URL: http://clarizapinnen.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Om den bilden är tagen vart jag tror att den är så har jag en sak att tillägga. BRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR.. kallt. :'D

För övrigt, du är awsomeawsome and I like you :$

2010-12-09 @ 12:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0