Hemligheter

Kanske någon gång att någon i denna värld får veta mina hemligheter och jag skulle gissa på att det är dig jag skulle ha det lättast för att säga det till, det bara är så att man känner den vibben från dig att man kan säga allt och att det faktiskt stannar där. Du är sån som du ville vara som vi pratade om då, och kanske behöver man prata om saker för att inte bli helt veck eller så är det just det man inte ska göra utan hålla det för sig själv och bearbeta det själv.
DA DA DAM! vi får se vad jag väljer, kanske tar dar, kanske månader eller kanske år, det märker vi när jag känner mig redo att blotta om mitt liv och kanske inte orkar hålla det för mig själv längre.



Jag har aldrig riktigt haft en hobby men nu så har jag kommit på vad det alltid har varit, hemligeheter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0