Ärlighet, Respekt, Kärlek

Kan man nog komma ganska långt med i livet, om det dör i en så dör man nog i sin själ med, right?  Hur som helst, jag har varit med Tim idag, det fick bli film och chokladpudding MUMS. Jag, Hanna och Zac kom även på vad vi ska göra i sommar, i alla fall vad vi väldigt gärna vill göra nämligen åka till Tyskland och gå på Rock am Ring festivalen hade vart så awesome! Volbeat, System of a down, Hurts, Mando Diao, Coldplay, In Flames, Kings of leon och en massa band som jag inte vet vilka det är ska dit, skabbit boende i tält. detta är väl nästan som ett måste? Man får väl se vart pengarna räcker, jag ska ju trots allt till Grekland med Pinnen :D
See you laaater!





Idag är det Kent som står högt på min lyssnar lista!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0