18

Ja, nu är man väl 18 då (vuxenpoäng). Dagen började med att Mamma och Pontus kom in sjungandes till mitt rum, fick presenter och frukost på sängen, sen när vi var klara åkte jag till Hanna innan praktiken började, lunchade även där på dagen (vuxenpoäng). Klockan fyra när jag slutat kommer Tobias först in och sa grattis till mig sen kom även Isabelle inrusande i affären för att ge mig ett stort plakat och en present/julklapp (ska användas väl) haha, sen för att hitta på något nytt så gick vi till Hanna igen och efter ett litet tag så kom även Tim, Pontus och Sara. När jag kände mig klar så kom min mor och vi köpte thai mat åt oss och även min bror. MYS! Hoppas alla haft en fin dag :)


Väska jag fick av mamma.

Plånbok jag fick av mamma.

Örhängen jag fick av mamma.

Family Guy säsong 8 fick jag av bror och syster.

Plakat och rosa handklovar jag fick av Isabelle. (you don't wonna know)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0